Detta gäller för dig som har Kivra
Den första aviseringen som hamnar i Kivra är den som skickas i början av mars (för avierna april-juni 2019). Du får ett e-postmeddelande från Kivra inför utskicket, och när själva avierna finns i den digitala brevlådan. Därför är det viktigt att du loggar in i Kivra och kontrollerar att dina kontaktuppgifter stämmer. Du loggar in enkelt med Mobilt BankID.
Vill du inte längre få avierna digitalt, ställer du enkelt om till post för HSB Göteborg i Kivra.
Du som har e-faktura som betalningsalternativ kommer inte att få dina avier i Kivra.
Du som har autogiro som betalningsalternativ kommer att få din specifikation i Kivra, men pengarna dras automatiskt som tidigare.
Du som inte är ansluten till Kivra kommer att få din specifikation i pappersform som vanligt.
Om du är ansluten till Kivra men inte längre vill få avier med mera dit så ändrar du detta själv. Logga in i Kivra och gå till "Inställningar" för att ändra detta.
Vad är Kivra?
Kivra är en digital brevlåda. Du som har Kivra får automatiskt dina avgiftsavier från HSB Göteborg dit, samt annan post från anslutna företag och myndigheter som du har en relation till (exempelvis Försäkringskassan och Skatteverket). Kivra är Sveriges största digitala brevlåda med snart tre miljoner användare, både privatpersoner och företag. Det är snabbt, smidigt, sorterat och säkert.
Hur får jag Kivra?
Ladda ner appen eller gå till www.kivra.com för att skaffa Kivra med Mobilt BankID.
Har du frågor om Kivra?
Läs mer på Kivras hemsida eller ring dem på 0770-457 000
Vill du veta mer? Skicka ett mejl till info.gbg@hsb.se