Kontoret i hus B

Kontoret är beläget vid den röda pricken på kartan nedan, använd din tagg för att gå in genom dörren som är markerad med en grön pil så kommer du lättast till kontoret. Följ korridoren rakt fram, kontoret ligger till höger nästan längst bort.

Styrelsen bemannar brf-kontoret 1 gång per månad, måndagar mellan klockan 18.00 och 19.30. Varmt välkomna med frågor och förslag till styrelsen under denna tid, felanmälningar hänvisas som vanligt till Riksbyggen. Se mer information nedan.

Följande datum finns styrelsen på plats på brf-kontoret, fler datum uppdateras löpande:

  • 19 februari 2024
  • 18 mars 2024
  • 22 april 2024

FRÅGOR

Vid frågor, kontakta HSB kundservice om ni har frågor kring ert boende. 

Smedjegatan 9 Luleå eller e-post: kundservice.norr@hsb.se

Telefonnummer: 010-303 20 00

FELANMÄLNINGAR

Vid felanmälningar, kontakta Riksbyggen via e-tjänsten Mitt riksbyggen

www.riksbyggen.se/kundtjanst/felanmalan/ 

Telefonnummer: 0771-860 860

Akuta felanmälningar görs via telefon och övriga felanmälningar via e-tjänsten.

SKRIVELSER

Om ni vill skicka en skrivelse till styrelsen, en motion till kommande föreningsstämma eller ansöka om andrahandsupplåtelse av er lägenhet ber vi er att i första hand göra det via inloggat läge i Mitt HSB (finns i menyn under Ärenden och felanmälan). www.hsb.se/norr/brf/kallkallan 

I andra hand kan ni skicka e-post till styrelsen: styrelse@kallkallan.nu 

I tredje hand kan ni lägga ett papper i brevlådan vid källaringången i hus B. Kom ihåg att notera ner ert ärende och kontaktuppgifter om ni önskar återkoppling från styrelsen.


Kom ihåg att aktivera notiser via e-post på Mitt HSB (finns i menyn under Min profil/Mina uppgifter) så att ni löpande får information som styrelsen lägger upp.