Våra ekonomiska tjänster är utvecklade för att du och föreningen med full insyn ska få hjälp i det löpande arbetet, och därmed lättare få grepp om helheten. Vi sköter allt från smått till stort – den löpande redovisningen och fakturahanteringen såväl som budget och bokslut med komplett årsredovisning. Dessutom finns vi alltid tillgängliga när ni känner er osäkra gällande exempelvis lån eller placeringar. Vi ger också styrelsen möjlighet att logga in på Mitt HSB där ni kan läsa och lägga upp föreningsdokument, hantera överlåtelser, fakturahantering och se ekonomiska rapporter. Det gör det enkelt för er att hålla koll.
Hos oss får ni en egen fastighetsekonom som sköter all ekonomisk förvaltning för er förening och som ni alltid kan vända er till. Det skapar kontinuitet och ekonomen lär känna er och er förenings behov.
Hyror och avgifter kräver en hel del administration – framställning av avier, avgifts- och hyresregister, inkassohantering samt redovisning av avgifter och hyror. Vi löser det åt er.
Vi erbjuder ekonomisk förvaltning i Växjö, Alvesta, Älmhult, Nybro, Kalmar, Öland, Karlskrona, Karlshamn, Sölvesborg, Ronneby, Olofström, Åseda, Oskarshamn, Vimmerby och Västervik.
Vill du veta mer om ekonomisk förvaltning eller om någon av våra övriga tjänster inom fastighetsförvaltning?