Kontakt

Det är en hel del personer som jobbar för att föreningen ska fungera på bästa sätt. Förhoppningsvis finns det du söker här på hemsidan eller i Mitt HSB. Här nedan är vanliga frågor och svar. I rullistan hittar du vem du ska kontakta när.

Vanliga frågor och svar

Hur gör jag en felanmälan?
Så här felanmäler du

Jag behöver en ny tagg, vem kontaktar jag?
En ny tagg kostar 100 kr och hanteras av styrelsen, som nås på brf.samarbete@gmail.com.

Hur gör jag för att få en parkeringsplats?
Föreningen innehar inga parkeringsplatser. För parkering på gatan i området söks boendeparkering via Malmö stad. 

Hur bokar jag tvättid?
Bokning sker med tvättkolv på bokningstavlorna som finns utanför respektive tvättstuga.
Läs mer om hur du bokar tvättid här

Får jag hyra ut min lägenhet?
Om du vill hyra ut din lägenhet i andrahand måste du ha tillstånd av föreningen. 
Här kan du läsa mer om hur du hyr ut i andrahand

Avier och avgift

Var hittar jag mina avier?
Dina avier finns alltid på Mitt HSB. 
Du har automatiskt ett användarkonto och du loggar in med BankID eller lösenord.

Kan jag få min avi digitalt?
Ja, du kan välja e-faktura, Kivra, E-postfaktura och autogiro.
Så här enkelt får du digital avi.