Styrelsen har beslutat att höja månadsavgiften med 4% från och med den 1 maj.
Höjningen beror på höjda avgifter för fjärrvärme, el och vatten samt planerat underhåll.
Den retroaktiva höjningen från 1 maj kommer att fördelas på era avier för juli och augusti månad.