Vem är vi i styrelsen?

Peo Larsson

Är Ordförande Uppväxt i Boliden, Skellefteå. Efter militärtjänst blev jag värvad till Öster i Växjö, som hockeyspelare.
Pluggade på Lunds u-filial. Har varit egenföretagare och hockeytränare. Nu pensionär.

Jens Hansen

Mitt namn är Jens Hansen och min roll i styrelsen är sekreterare. Jag har suttit i styrelsen för Brf Trumman sedan 2014 och arbetat med nyhetsbrevet Trummanbladet, medlemsfrågor samt en hel del frågor och beslut kring underhållet av våra fina hus. Jag arbetar som Tjänsteansvarig inom utbildningssektorn.

Nilofar Rashid

Kallas för Nilo, Tandläkare.
Ledamot i styrelsen sedan 2020.
Har ansvaret för trummanbladet/webb/facebook.
Hjälper även till med kontakt/frågor medlemmar.

Lennart Serder

Civilingenjör inom Väg- och Vatten
Köpenhamnsvägen 43 A
vice ordförande i styrelsen

Jenny Steinert

Har bott lite knappt 2 år i föreningen.
Arbetar som byggproduktionsledare på Skanska.Har stort mat och dryckes intresse.
Min roll i styrelsen är kassör.

Karin Lundgren

Har bott i föreningen i snart 9 år, trivs jättebra. Jobbar sedan 18 år i byggbranschen på Myresjöhus. Bra kontaktnät i branschen, bygg och boende är ett stort intresse.
Ledamot i styrelsen sedan våren 2020.
Har ansvar för: Kontakt/frågor medlemmar
Är ansvarig för odlingsgruppen