Om Föreningen

Här nedan listas lite kort information.
  • I hyran ingår bredband, el, tv (basutbud), vatten. Avgift för ev. p-plats adderas till hyran.
  • Samtliga P-platser har elstolpar med timerfunktion för motorvärmare.
  • Tvättstuga med tvättmaskiner, torktumlare, torkskåp, mangel etc. finns tillgängligt för alla lägenheter.
  • Uttag för bredband sitter i hallen och uttag för tv sitter i vardagsrum.
  • Grovsoprum finns, stora och skrymmande saker fraktas av var och en till soptipp, t.ex. Solbacken.
  • Sopsortering inkl. matavfallssortering uppmuntras.
  • Rökning i anslutning till entréer bör undvikas för allas trevnad.
  • Samtliga lägenheter har utbyggd samt inglasad balkong.
  • I närheten finns Sjungande Dalens elljusspår som pistas för längdskidor vintertid. Närhet till natur och skog för exempelvis promenader.
  • Nära till både ICA Kvantum samt Coop Erikslid.
  • Styrketräningslokal med pingisbord finns på området. Tillgång kan ges i utbyte mot en liten avgift.
  • En fin lekpark som invigdes i oktober 2020 finns tillgänglig för alla.
  • Bostadsrättsföreningen har ett gott samarbete med HSB Norr.

Har du som Mäklare, eller i övrigt intresserad, ytterligare frågor kan du kontakta

Ordförande Karl-Axel Lindqvist 070 477 05 65 E-post k-a.brforkestern@bredband.net

Välkommen till en mycket bra Förening
Hälsningar Ordförande med styrelse

Bild som visar ungefärligt läge för lekparken i förhållande till övriga området.