Felanmälan/Kundcenter

Om du behöver hjälp med någonting i din lägenhet kan du kontakta vår felanmälan så får du hjälp. Du hittar fastighetsskötarkontoret på Terapivägen 14D, plan K2 (baksidan, vid vägen).

OBS! Om du har en bostadsrätt är det ofta du själv som ansvarar för att anlita en firma för att åtgärda problemen/felen. Våra fastighetsskötare brukar dock hjälpa till i den mån de kan och har tid. Du får i dessa fall en faktura på det arbete de utför på samma sätt som du skulle fått om du anlitat en extern firma.

Öppettiderna är:
Tisdag:    08.00 – 10.00
Torsdag: 16.00 – 18.00

Felanmälan kan även ske på följande sätt:

Webben: hsb.se/sodertorn/felanmalan

När du skickar in en felanmälan via webben får du en bekräftelse på din anmälan till den e-postadress du angett. I mejlet finns en länk till ditt ärende där du kan komplettera dina uppgifter eller t.ex. bifoga en fil. Du kommer att få en epostavisering när något har hänt i ditt ärende.

Det går även bra att ringa in felanmälan till Kundcenter på telefonnummer: 08-608 68 00
Öppettider för felanmälan via telefon är:
Måndag-Onsdag 08.00-16.30
Torsdag               08.00-18.00
Fredag                08.00-13.00

Lunchstängt 12.00-13.00

Utanför kontorstid ber vi dig kontakta Securitas Jourmontör, tel 08-657 64 70. Hit vänder du dig om du har ett akut ärende, t ex sprutande vatten eller hett vatten. Om ditt ärende inte är akut ber vi dig vänta till nästa dag och ringa under kontorstid istället eller skicka in din felanmälan via webben.