För mäklare

Här hittar du som mäklare information som kan vara viktigt att upplysa intressenter om, som kanske missas av säljaren.

Brf byggdes år 1984.
Föreningen är belägen i ett naturnära område högt uppe på Brynäs i Gävle.

Antal lägenheter är 137 st

Antal Garage 58 (separat kö)
Parkeringsplats finns att hyra, ibland kortare kö. (Gästparkering får ej nyttjas av boende)
Gym och flera tvättstugor finns. Bokningstavla utanför tvättstugorna, utan kostnad.

Bastu finns i kvarterslokalen (engångskostnad på 500:- för att få tillgång) bokas digitalt på bokningstavla utanför bastun.

Gästrum för övernattning och samlingslokal (för max 50 pers) finns att hyra i mån av ledigt. (digital bokning via bokningstavla i kvarterslokalen)

Föreningens E:post brfherrgardshagen@gmail.com

Senaste årsredovisningen hittas under fliken Styrdokument för föreningen

Förråd som säljare eventuellt hyr får ej övertas av köpare. Separat kö till förråd sköts via HSB-portalen. (lång kö)

Nycklar får/ska ej överlåtas vid överlåtandet! Nycklar till lägenheten ska lämnas till Certego av säljare och köpare ska själv hämta nycklarna på Certego. (Viktigt är även att kontrollera säljarens antal nycklar mot Certegos listor på ursprungsnycklar) Läs mer under Nyckelhantering.

Föreningen har installerat solceller och rapporter finns att ta del av löpande på hemsidan.

Föreningen är K-märkt

Busslinje 1, 12 och 14 går i nära anknytning till området.

Föreningen har en aktiv Fritidskommitte som ordnar med trevligt umgänge.

Saknar ni något på sidan? Maila och berätta vilka uppgifter ni som mäklare skulle ha nytta av.

Nya bilder på bastu och kvarterslokal finns på resp. sida under BOENDEINFORMATION

Styrelsen

PS: Föreningen har INTE solarium eller bokningsbar grovtvättstuga som en del skriver!!! DS.