Medlemsaktiviteter

Gemensamma träffar för medlemmar
Träd i blom

För att träffa grannar, spara pengar och få en fin utemiljö brukar föreningen ibland anordna städdagar. Då är det trevligt om så många som möjligt ställer upp och hjälper till och sedan umgås en stund över en kopp fika eller grillad korv.

Under året anordnas ibland även andra sammankomster för medlemmarna som till exempel luciakaffe eller grillfest på gården. Styrelsen brukar även årligen bjuda in till en Medlemsträff utöver den ordinarie föreningsstämman.

I samarbete med andra föreningar i Korsta brukar det anordnas studiecirklar och bussresor. Information om dessa kan du se på anslagstavlorna i entréerna.

Har du förslag på någon aktivitet eller studier, som du vill att vi ska genomföra så kontakta gärna  styrelsen. Kontaktsida