Du som loggar in med BankID på fil eller via dosa behöver först välja Mobilt BankID och därefter välja BankID innan du matar in ditt personnummer för att komma in. Vi jobbar på att rätta till detta och beklagar strulet som uppstått.

Vårt kvalitetsarbete

Vi är certifierade enligt ISO 9001:2015. Vår långa erfarenhet gör att vi har bra personal och processer för att ge er en trygg service.

När vi inleder ett nytt samarbete med en kund startar vi med ett möte och upprättar en uppstartsplan där vi går igenom avtal och arbetsinstruktioner för att säkerställa att allt finns med och att kundens behov är tillgodosedda.

För oss är det viktigt att kunden är nöjd och att vi levererar ett bra arbete enligt överenskommelse. Vårt kvalitetsarbete genomsyras av vår kompetens och engagemang. Vi använder oss av digitalisering för att underlätta vardagen och kvalitetsuppföljning finns tillgänglig i kundportalen.

Våra medarbetare utbildas kontinuerligt enligt de krav som finns i branschen och hos den enskilda kunden.