Parkering

I föreningen finns möjlighet att teckna avtal för garageplats i varmgarage och/eller bilplats utomhus. Garageplatser finns under respektive höghus och uteplatser finns belägna i anslutning till miljöhusen på Bjursvägen, Slånbärsvägen och Torpvägen. Ansökan om parkering görs på nedan formulär eller via e-post till; brfbollstanas@brfbollstanas.se

Föreningen disponerar:

• 312 parkeringsplatser för personbilar i garagen under höghusen
  •  25 MC/mopedplatser i garagen
  •  64 parkeringsplatser utomhus
  •   6 besöksplatser utomhus med SMS parkering

För att ansöka om parkeringsplats kontakta styrelsen via e-post eller använd formuläret nedan.

Parkeringssituationen kring föreningen

Styrelsens ambition är att erbjuda en parkeringsplats för personbil per lägenhet. Tillgången på parkeringsplatser i området är begränsad, men det kan finnas möjlighet att hyra plats i Breddenområdet. Kontakt tas med Parking Partner.

Ytterligare möjligheter till parkering som finns i närområdet är:

•  Parkeringsområdet i Bredden
  •  Parkeringen vid Breddenskolan
  •  Parkeringen vid Grimsta by

Regler för parkering framgår vid respektive område

Styrelsen har mottagit din ansökan och hör av sig när det önskad plats kan erbjudas.