Felanmälan

På hsb.se/stockholm/om-hsb/kontakt/ finns svar på många vanliga frågor.

För snabbast möjliga hjälp vid ett fel i din lägenhet eller i ett gemensamt utrymme gör du en felanmälan via Mitt HSB eller felanmalan.hsb.se

Detta kan du göra på flera sätt, du kan:

FASTIGHETSJOUR

  • Vid allvarliga fel som inte kan vänta till kontorstid ring 08-695 00 00
  • Felen bör vara av sådan art att det inte går att vänta till normal kontorstid, ex. vattenläckor, strömavbrott, sönderslagna glasrutor i portar, m.m. 
  • Tänk på att en jouranmälan är en extra kostnad för föreningen.

FELANMÄLAN

  • En felanmälan som görs inloggad i Mitt HSB eller på hsb.se/felanmalan går direkt till en fastighetsskötare som registrerar ärendet och återkopplar till dig inom två arbetsdagar.

MITT HSB DYGNET RUNT

  • Logga in med BankID på Mitt HSB via hsb.se för att till exempel registrera och följa din felanmälan.

TELEFON

  • Måndag – onsdag & fredag: 08.00 –16.30 Torsdag: 08.00 –18.00. Ring 010-442 11 00

FÖRENINGENS FÖRVALTARE

  • Föreningens förvaltare på HSB är Åsa Aremyr Boding. Hon kan nås på telefon: 010-442 50 23 / Vxl: 010-442 50 00. Telefontid är 08-16.

 

HSB STOCKHOLM

www.hsb.se/stockholm