Garage

Gällande från 2018-10-29

Föreningen har ett garage med 181 garageplatser. Fullständig information finner du i dokumentet nedan. Garaget är larmat och kameraövervakat via Securitas. In- och utpasseringsinformation erhålls tillsammans med garagekontraktet. Endast bilar och MC är tillåtna i garaget.

Det finns 27 installerade och uthyrda laddplatser. Övrig laddning är ej tillåten.

Allmänna villkor och regler framgår av separat Garagepolicy.

Alla frågor gällande Kasernbergets garage ska skickas till garage@driftia.se.

Alternativt telefon 08 744 44 33 om ej tillgång till internet finnes.

AUTOGIRO
Från och med nu kan du som är garagehyresgäst hos BRF Kasernberget ansöka om autogiro via din internetbank, istället för att skicka in en blankett.

Ansökan om autogiro sker via din internetbank. Har du inte möjlighet att ansluta dig till autogiro via din internetbank kan du kontakta HSB Kund- och Medlemsservice* för att få hjälp. Här kan du läsa mer om hur du ansluter dig till autogiro via din internetbank.

* HSB STOCKHOLM
HSB Kund- och Medlemsservice