Om Brf. Römö

HSBs bostadsrättsförening RÖMÖ, organisationsnummer 716416-3896

Föreningen bildades den 29:e januari 1976 och registrerades den 18:e mars samma år.

Föreningen innehar tomträtter till marken inom fastigheterna Kastrup 3, 5, 7, 8 och 9, samt äger byggnaderna och anläggningarna i dessa fastigheter.

Brf Römö består av 274 bostadsrättslägenheter, 7 hyreslokaler, 2 bostadsrättslokaler, 157 parkeringsplatser, 127 garageplatser, 48 förråd samt 1 föreningslokal för uthyrning till föreningens medlemmar.

Römö är del av den landsomfattande bostadskooperationen HSB. På HSB:s hemsida www.hsb.se/minasidor kan du som medlem i organisationen logga in och se det mesta som rör ditt boende.

Du kan också kontakta HSB:s förvaltning på Finlandsgatan 10, 164 74 Kista. Se tider på anslag i trappen.

Mejladressen är: servicecenter.stockholm@hsb.se

På HSB Stockholms hemsida finns ett stort antal dokument som handlar om dina och Römös ansvar och rättigheter. Klicka här.