Glad midsommar!

18 juni 2026 Styrelsen och förvaltningen önskar medlemmar i BRF Smedby en fin midsommar!

Föreningen vill även passa på att tacka för att många lämnat in sina samtyckesblanketter för stambytet, vet du att du inte ännu lämnat in det så går det bra att lämna in i efterhand också. 

Du kan då lämna detta i brevinkastet utanför vid porten för Stallgatan 15. Brevlådan för styrelsen finns på utsidan på porten för Stallgatan 15 och sitter under glaspartiet på motsatt sida där porttelefonen är. 

Under sommaren kan svar dröja då föreningens förvaltare och styrelsen kommer gå på semester, men har ni frågor till förvaltningen kan du skicka in en felanmälan eller ärende till förvaltningen via Mitt HSB. Då kommer även detta till ersättare för förvaltaren och fastighetsskötaren. 

Önskar alla en fin och härlig kommande sommar!


Till nyhetslistan