Sverige Parkering tar över administering av Norrbyparkeringen

Nytt för i år är att föreningen tillsammans med grannföreningarna har valt att anlita Sverige Parkering för administrering av gemensamhetsanläggningen Norrbyparkeringen.

Det innebär en modernisering av hantering av parkeringstillstånd och av passersystem för er som nyttjar parkeringen.

För att köpa ett p-tillstånd eller förnya passermedel, så skanna QR-koden nedan. Observera att ditt parkeringstillstånd för 2023 är giltigt fram t o m 2024-01-31.

Sverige Parkering kommer finnas på plats i föreningslokalen PUB81 sista torsdagen i månaden mellan 19:00-20:00 för er som vill ha hjälp med det nya digitala. Kommande datum för träff i PUB81 är 29. februari.

Du är välkommen att kontakt Sverige Parkering vid frågor eller för att anmäla felparkerad bil.

E-post: info@sverigeparkering.se