Gemensamma aktiviteter

Ordinarie föreningsstämma hålls varje år under april-maj. Vid stämman behandlas föreningens årsredovisning och styrelsen ansvarsfrihet för det gångna året, och val förrättas av styrelseledamöter, revisorer och valberedning. Föreningens medlemmar ska få kallelse till stämman 2-4 veckor innan stämman.

Eventuella motioner från medlemmarna ska vara styrelsen tillhanda före utgången av december månad, för att kunna behandlas på ordinarie föreningsstämma.

Extra föreningsstämma hålls vid behov. Mer upplysningar om föreningsstämma finns i stadgarna.

Trädgårdsdagar. Vi har i föreningen en stor och fin trädgård. För att hålla den i skick och för att förbättra den brukar vi ha en trädgårdsdag på våren och ibland även på hösten. Trädgårdsgruppen informerar om när det är dags genom anslag i trapphusen.

Om det finns idéer och önskemål om andra gemensamma aktiviteter så lämna gärna förslag till styrelsen.