Slottslyckan

Träffpunkten för medlemmar i Slottet.

Alla i Slottet har möjlighet att hyra Slottslyckan.

Vardagar: Måndag - Torsdag, hyrs lokalen ut i ”Dag” respektive ”Kväll” pass á 60 kr
dagpassen är 09:00-17:00 och kvällspassen är 17:00 till 09:00 nästa morgon

Helger: Fredag, Lördag och Söndag hyrs lokalen ut hela dygnspass á 200 kr
där Fredag och Lördag är 11:00 till 11:00 nästa dag medan Söndag är 11:00 till 09:00 nästa dag.

Information kring användandet av lokalen finns i en pärm i köket.
Glöm inte att du måste källsortera när du slänger skräp. Flaskor, burkar, metall och plast slängs i återvinningscentralen.

Bokning av Slottslyckan sker i vårt nya bokninssystem på internet eller via bokningsfunktionen i informationstavlorna i varje entré där din personliga tag används för inloggning.
Din lägenhetstag används också för att öppna lokalen när man har bokat.
Hyran för lokalen debiteras på nästkommande månadsavgift baserat på bokning i Aptussystemet.
Avgift återbetalas ej vid eventuell avbokning.

Tillgång till trådlöst nätverk (Wifi) finns i lokalen. Mer information om detta finns i Slottslyckan samt via länken "Bredband Slottslyckan" längst ned på denna sida. Wifi pw är anslaget på routern vid köksdörren.

Vid ev. frågor är Du välkommen att ringa ansvarig för Slottslyckan, Pia Lindblad i 33:an, på mobilnr 0707828303 eller kontakta någon i styrelsen.