Förtroendevalda

Att vara förtroendevald är ett ansvarsfullt uppdrag. Styrelsen, till exempel, är den grupp människor som blivit utsedd av årsmötet att bland annat ansvara för den löpande verksamheten, verkställa beslut, ansvara för föreningens ekonomi och företräda den utåt i samhället.
Styrelsemedarbetare sökes!

I oktober är det dags igen för den årliga stämman för vår bostadsrättsförening! Vi kommer att gå igenom vad som har hänt i föreningen under året, vad som är planerat framöver samt presentera nya styrelsemedlemmar. Det är en bra möjlighet att träffa och lära känna grannar samt lyfta fram förslag på vad som kan göras bättre eller förändras i våra fastigheter och vår gårdsmiljö. Vill du ta en mer aktiv roll i förening och vara med och påverka din boendemiljö? Har du vilja att bidra med bra idéer och kan ta genomtänka beslut för föreningen- och medlemmarnas bästa, anmäl dig om att gå med i Styrelsen redan idag!

Ett styrelseuppdrag är minst ett år långt och innebär minst 10 möten per år. Som en del av Styrelsen har du stort ansvar och får möjligheten att påverka viktiga beslut, men det genererar i sin tur en enorm kunskap och en enorm erfarenhet! Det finns även utrymme för utbildning och en hel del skratt!

Ta detta tillfälle i akt och anmäl dig, om inte för dina grannars skull så för din egen skull!

Ta kontakt med Valberedningen!

Esad Tucek                         0735-439887