Styrelsen

Styrelsen i Rosenvång 2 består av medlemmar boendes i föreningen. Vi som sitter i styrelsen är förtroendevalda vid årsstämma och sitter på mandatperioder om ett eller två år.

Styrelsen arbetar och verkar för föreningens bästa vad gäller både fastighetsutveckling såväl som ekonomisk och långsiktig hållbarhet.

Vi som sitter i styrelsen är:

Kristoffer Melander, Ordförande
Lena Dahl, Sekreterare
Magnus Förster, Ledamot
Kajsa Emanuelsson, Ledamot
Emelie Petersson, Ledamot
Froso Bodin, Ledamot
Inger Löfquist, HSB Ledamot

I varje styrelse finns en även en representant från HSB närvarande. I vår förening är detta Inger Löfquist från HSB Malmö.

Revisorer i föreningen är Kjell Svensson och Jill Nilsson.

Vår valberedning består av Joakim Odenius + 1 vakans.

Till vår hjälp har vi HSB Malmö som stöttar i administrativa, ekonomiska och juridiska frågor.

Är du intresserad av att vara med i styrelsen? Som styrelsemedlem har du möjlighet att få vara med och förbättra vårt gemensamma boende. Kontakta vår valberedning via mail för att anmäla ditt intresse.