TV och bredband

Föreningen har ett gruppavtal med Tele2 för både TV och bredband. Vid in/utflytt gäller dock följande:

den avflyttande medlemmen ska alltid ringa Kundservice på Tele2,  telnr 90 222 och säga upp sina tjänster eller göra adressändring om man flyttar till ett nytt Tele2-hus och vill behålla sitt abonnemang utan Gruppavtal

Eller:

den avflyttande medlemmen kan göra en överlåtelse (modem, TV box) om det är överenskommet med den nya medlemmen som flyttar in. Fördelen är då att befintlig utrustning kan lämnas kvar och den nya lägenhetsinnehavaren kan snabbt koppla in sin TV och/eller modem för bredband. Kundservice har blanketter för överlåtelse.  Den inflyttande medlemmen ska alltid ringa Kundservice på Tele2, telnr 90 222, för att kunna ta del av tjänsterna och få rabatter som Gruppavtalet ger.