Kommunikationsplan

Styrelsen har under 2024 fastställt en kommunikationsplan för Brf Styrmansgården.

Det är viktigt att den information som förmedlas presenteras på ett tydligt sätt med ett bestämt syfte så att rätt information i tillräcklig mängd, tillräckligt tydligt presenteras i rätt tid.

Syftet med BRF Styrmansgardens kommunikationsplan är att beskriva när och hur styrelsen kommunicerar vad som händer i föreningen och närområdet. Planen identifierar också vilka kanaler och verktyg som används.

Vi vill uppnå god samverkan med medlemmarna. Genom att bjuda in till öppen dialog och efterleva denna kommunikationsplan.

Glöm inte att anmäla dig till vårt nyhetsbrev (fyll i samtyckesblanketten nedan) och lämna den i styrelsens brevlåda.