Planlösningar

Föreningen omfattar 102 lägenheter av varierande storlek från 1,5 rum med kokvrå till 4 rum med kök. Några har utökats/förändrats genom att man inrett vinden ovanför lägenheten eller att man har rivit en innervägg.

Området består av fem bostadshus, varav ett är en radhuslänga. Till varje lägenhet hör ett förråd. Föreningen har 54 garageplatser.

Till våra yngsta finns flera lekplatser på området. Föreningen har också en trädgård nedanför S:t Månsgatan 15, som är avsedd att vara en stillsam grön oas.

Det finns en fristående tvättstuga mitt på området och en tvättstuga i S:t Månsgatan 15.
I S:t Månsgatan 15 finns också styrelsens expedition (märkt vicevärdsexpedition), lokal för vaktmästare och en samlingslokal.

Vidare finns fyra soprum för hushållssopor, ett soprum för elektroniska artiklar samt en permanent container för grovsopor.

Klicka på länkarna i menyn till vänster för mer info om respektive lägenhetstyp. Alla planlösningar som visas här är dock ursprungsritningarna.