Styrelsen

Här är vi som jobbar i BRF Diskusens styrelse:

Här är vi som jobbar i BRF Diskusens styrelse på vår fritid (alla vi har heltidsjobb utanför föreningen) . Vi besitter inte heller någon expertkunskap inom olika områden och har därför anlitat HSB Södertörn att förvalta samtliga verksamhetsområden (ekonomi, fastighetsskötsel, snöröjning, mark och trädgård, underhåll, m m). Styrelsen träffas en gång i månaden. Har du frågor till styrelsen, maila brf.diskusen@hotmail.se. eller lägg ett meddelande i styrelsens brevlåda, Svedviksvägen 151. Du kan också kontakta oss genom att skriva ett meddelande direkt på hemsidan!

• Melker Skoglund (ordförande), Svedviksvägen 21
  • Joaquin Ansoleaga (vice ordförande), Svedviksvägen 117
  • Victoria Skoglund (sekreterare), Svedviksvägen 21
  • Graciela Larrama, Svedviksvägen 117
  • Kaj Varteva Svedviksvägen 34
  • Stefan Hjort, Svedviksvägen 33
  • Kurt Andersson, Svedviksvägen 75
  • Mia Westerberg Björnlund (HSB ledamot)

Revisor är Gunnel Baluch. Valberedningen består av Inga-Lill Eriksson Orre boende på Svedviksvägen 28 och Margareta Mattsson boende på Svedviksvägen 69.

Vänd dig alltid till HSB Södertörn (tel: 08-608 68 00, email: info.sodertorn@hsb.se) om det gäller felanmälningar, klagomål, drift, juridiska frågor, m.m. HSB är vår totalförvaltare i syfte att hjälpa styrelsen i dess arbete, så det är i undantagsfall du ska ringa eller maila styrelsen i dessa frågor.

Hör gärna av dig om du vill jobba aktivt i föreningen på något sätt. Ju fler vi är, desto bättre. Då kan vi hjälpas åt.

Kommande datum för styrelsemöten hittar du i kalendariet