Tvättstugor

Det finns två tvättstugor inom föreningen. Den stora ligger på baksidan av Edsvägen 1-5 och den lilla ligger på baksidan av Edsvägen 2-6.

Den stora tvättstugan har en grovtvättmaskin och ett stort torkrum för t ex lakan. Det finns även mangel. Båda tvättstugorna har torkskåp och torktumlare.

Tvättstugebokningen fungerar både via Aptusportalen och via app för smartphones.
Aptusportalen:
aptus.sakerhetsintegrering.se/edet/AptusPortal

Ladda ner instruktionerna för webbokning(via Aptusportalen och Smartphones), som finns nedanför all denna text:

I dagsläget vet vi att APPEN INTE fungerar så använd istället länken ovan.

Mejla styrelsen vid eventuella problem att få igång tvättstugebokningen!

Tvättiderna som går att boka är:
07-10, 10-13, 13-16, 16-19, 19-22.
Obs! Man kommer inte in efter 22:00 eller innan 07:00!!

Tänk på att nu när vi är en bostadsrättsförening så är det vi själva som får bekosta det som går sönder, behöver åtgärdas etc.
Så det är bra om vi alla försöker dra vårt strå till stacken och se till att det alltid är rent och snyggt.