Övernattningsrum

Övernattningsrum för medlemmars gäster.

Ett enkelt övernattningsrum är beläget i korridoren vid tvättstugorna. Där finns en s.k. familjesäng med en underslaf som är 120 cm bred och en överslaf som är 90 cm. Dessutom finns en gästsäng som kan vikas ut för ytterligare en person, samt kuddar och täcken för fyra personer. Toalett är belägen ute i korridoren. Där kan man borsta sina tänder och tvätta sig. Duschning får dina gäster sköta i din lägenhet.
Det är inte tänkt att man skall inta måltider i rummet och man får förstås inte röka eller tända levande ljus. Av hänsyn till allergiker är det inte tillåtet att att ta med husdjur till rummet.

Du eller dina gäster skall städa rummet innan det lämnas. Städmaterial finns i rummet.

Du kan boka upp till tre nätter i följd. Rummet skall vara utrymt senast kl. 12:00 den sista dagen. Tills vidare är nyttjande av rummet gratis.

Föreningen ansvarar inte för tillhörigheter som förvaras i rummet.

Övernattningsrummet bokas på en separat pekskärm på väggen i tvättstugekorridoren eller via
<<BOKA HÄR>> under fliken Tvättstugor.

Upplåsning av övernattningsrummet kan göras under bokad tid genom att dra boknings-taggen över ytan på läsaren som sitter vid dörren.