Bokningssystem och betalning

Som medlem i bostadsrättsföreningen kan du boka något av våra 4 gästrum liksom föreningslokalen. Det digitala bokningssystemet är kopplat till våra respektive lägenhetstaggar och du öppnar lokalen du bokat med dessa under bokningsperioden.

Tillgång till bokningssystem

För att kunna använda bokningssystemet behöver du inloggningsuppgifter. Alla lägenheter har rätt till en inloggning med lägenhetsnumret som användarnamn och ett självvalt lösenord. Som nyinflyttad, det vill säga ny användare behöver du registrera dig: 

1. Gå in på https://norsafe.se/brf/  

2. Skicka därefter ett mail till styrelsen.brfmalaren@gmail.com och uppge lägenhetsnummer, namn och mejladress samt att du önskar tillgång till bokningssystemet (mycket viktigt, så att styrelsen kan bekräfta till Norsafe att du är medlem)

3. Nyregistreringar samlas månadsvis ihop av styrelseansvarig och supporten meddelas.

4. Supporten hör därefter av sig direkt till dig som beställare med inloggningsuppgifter.

Observera att

  • du aldrig ska ta direktkontakt med Norsafe, utan har du frågor ska du kontakta brf styrelse, se e-mail ovan
  • det lösenord du erhåller från Norsafe är ditt ansvar att hålla ordning på (om nytt behövs kommer en kostnad att tas ut för det)

Bokningssystemet

För att komma till bokningssystemet, klicka här.

Logga in med ditt tresiffriga lägenhetsnummer (som också återfinns på ramen till din lägenhetsdörr) samt lösenord och boka vald lokal.

Under expeditionstid kan bokning också göras via vår fastighetsskötare. Lägenhetsnummer och namn anges vid bokningen. Expeditionen, Vindragarvägen 8, är öppen på må, 7-8, samt fre 8-9. Telefon: 08-586 267 99.

Betalning

I dagsläget Swishar du in pengar i förskott för din bokning till 1233302262. Ange lägenhetsnummer, gästrum eller föreningslokal och datum för bokningen.

(Styrelsen arbetar aktivt på att framöver kunna lägga denna kostnad på avin från HSB. Avisering kommer då att ske kvartalsvis, d.v.s. antag att du nyttjat föreningslokalen i januari, då kommer aviseringen att komma med i nästa kvartal, det vill säga april–juni. Innan detta är på plats gäller fortfarande Swish enligt ovan.)

Glömt lösenord?

Om du har glömt ditt lösenord skickar du ett mail till styrelsen.brfmalaren@gmail.com och uppger lägenhetsnummer, namn och mejladress. Framöver kommer en extra kostnad tas ut för detta, så se till att ha ordning på ditt lösenord.