Kontakt, felanmälan och styrelsen

Den första kontaktvägen till styrelsen är alltid kontakt via e-post, brfnalen@gmail.com.

Brf Nålen är medlemmar och har avtal med HSB Stockholm som sköter mycket av det löpande arbetet åt föreningen. HSB:s kundtjänst kan svara på frågor och hanterar ärenden som rör följande områden:

Uthyrning av bilgarage, parkeringsplats, laddstolpar, lokal och förråd. Betalningar, avgifter, påminnelser, försäljning av bostadsrätt, panter eller övriga medlemsfrågor. De nås på: service.stockholm@hsb.se, eller 010-442 11 00.

Du som medlem kan också hitta mycket information och sköta flera tjänster via MittHSB, bland annat köhantering till samtliga p-platser och garage. https://mitthsb.hsb.se. Du loggar in med ditt personnummer och lösenord eller BankID.

Felanmälan
När du behöver felanmäla något så går det bra att under kontorstid göra det antingen till HSB eller styrelsen direkt. Utanför kontorstid måste alla felanmälningar alltid först göras till styrelsen på brfnalen@gmail.com. Skulle styrelsen då inte svara och det är väldigt akut kan du vända dig till HSB:s felanmälan som har jour (men tänk på att det kan bli dyrt för föreningen).