Träningslokaler

Föreningen har två träningslokaler, ett generellt gym och ett gym med inriktning mot styrketräning. Träningslokalerna är endast till för föreningsmedlemmar.

Gym

Vid gaveln av Vibyholmsvägen 25 finns ett gym med löpband, crosstrainer, roddmaskin, motionscykel och en styrketräningsmaskin. Maximalt fem personer ska vara i lokalen samtidigt för att undvika trängsel. Är det redan fem personer i lokalen när du kommer, vänta med att träna till ett senare tillfälle.

Måndagfredag: 722

Lördagsöndag: 922

Styrkegym

I källaren på Vibyholmsvägen 2, vid bastun, finns ett styrkegym med skivstång, hantlar och kettlebells. Här får det bara plats ett sällskap i taget – ett bokningsschema finns nere vid lokalen.

Måndagfredag: 720

Lördagsöndag: 920

Är ni intresserade av att börja träna?

Abonnemang tecknas hos fastighetsskötarna. Boka tid vi mejl eller telefon (se sidfoten) eller kom innan styrelsemötena mellan 18.00 - 18.30. Betalningen sker i vicevärdsexpeditionen på gaveln av Vibyholmsvägen 17. Endast kontant betalning.

Båda gymmen: 1000 kr, halvår 600 kr

Ena gymmet: 700 kr helår, 400 kr halvår