Medlemsinventering - kompletterande uppgifter

13 juli 2020 I samband med bytet av ekonomisk förvaltning, SWEAX (1 september 2020) skickade vi ut en enkät till alla medlemmar som skulle besvaras. Enkäten som skickades ut i juni har nu sammanställt och behöver nu kompletteras med mejladresser.

På pappersenkäten som ni fick i era brevlådor stod det inte att ni skulle skriva er mejladress (det fanns med på den digitala enkäten), tyvärr kom den informationen ut lite för sent för att alla skulle hinna fylla i det. 
Ni som vet med er att ni inte skrev upp er mejladress behöver skicka ett mail till oss så att vi kan föra in det till medlemsinventeringen.
Vänligen skicka in det senast den 20 juli till brf41tunaberg@gmail.com eller lämna en lapp i vår brevlåda på Väpnargatan 3B.

Vi har delat ut nya pappersenkäter i brevlådorna till de personer som ännu inte har lämnat in enkäten, observera att de ska vara inlämnade senst den 17 juli.
Det är tyvärr inte möjligt att fylla i den digitala enkäten så därför behöver vi få in de sista enkäterna i pappersform, de lämnas i vår brevlåda på Väpnargatan 3B.
Om ni inte har möjlighet att lämna in enkäten inom den angivna tiden vänligen hör av er till Alice Egger (072 165 13 23) eller skicka ett mejl till oss så snart som möjligt.


Till nyhetslistan