Bastu

Vår fräscha bastu kan hyras av föreningens medlemmar. Bokning kan göras via webb på eller via bokningspanel vid lägenheten.

Bastun ligger till vänster när man kommer för trappan i uppgång 100, (Kapplandsgatan 100).
Bastun rymmer cirka 6 personer. I anslutning finns det en toalett, duschar och ett rum för avslappning.

Bokning av bastun görs i bokningspanelen vid bastun eller via web. boka.brfskorden.se
När bastun är obokad, är den låst men under bokat pass kan alla nyckelbrickor som tillhör lägenheten som bokat låsa upp.

Tid för bastun:
Måndag till söndag kl.08.00-22.00

För allas trevnad, ska man städa efter sig och ta med skräp, burkar med mera. Är det ingen som skall basta efter er, glöm då inte att stänga av bastuagregatet. Information om hur man sätter på agregatet finns vid bastun.

TRIVSREGLER FÖR BASTU