Övernattningslägenheten

Vår fräscha övernattningslägenhet kan hyras av föreningens medlemmar. Bokning kan göras via webb på boka.brfskorden.se eller via bokningspanel vid lägenheten.

Lägenheten är utrustad med tre bäddar (varav en bäddsoffa) med tillhörande täcken och kuddar.
I allrummet finns matbord med fyra stolar, TV, pentry för lättare matlagning, kylskåp, kaffebryggare och porslin för fyra personer. Lägenheten har ett stort helkaklat, handikappanpassat, badrum med dusch. I hallen finns garderober och städutrustning.

Medlemmen som hyr lägenheten ansvarar för dess skick och iordningställande. Rökning och husdjur är inte tillåtet i lägenheten. Skada som uppkommer på lägenheten skall snarast meddelas till förtroendemannen.
Lägenheten kostar 300 kr per natt som debiteras via hyresavin.

Man har tillgång till lägenheten från kl. 12:00 på första hyresdagen till kl. 12:00 sista hyresdagen, varefter lägenheten ska vara iordningställd.

Bokning av lägenheten kan tidigast göras tre månader före hyrestillfället. Lägenheten kan bokas högst tre dagar/nätter i sträck. Om ingen annan har bokat lägenheten efter kan bokningen förlängas efterhand.

Bokning av lägenheten sker i första hand via webb på boka.brfskorden.se eller via bokningspanel vid lägenheten. Det går också att skicka e-post: brfskorden.fortroendeman@gmail.com eller boka hos förtroendevald under expeditionstid.

Bokar du via webb eller bokningspanel kan du använda någon av din lägenhets nyckelbrickor för att komma in i övernattningslägenheten de bokade datumen. För övriga gäller hämtning av nyckel på förtroendemannens expedition under gällande öppettider, måndagen före hyrestillfället.