Föreningslokalen

Vår fräscha föreningslokal kan hyras av föreningens medlemmar. Bokning görs hos förtroendevald.

Lokalen är utrustad med 40+ sittplatser och har matmöjligheter med kylskåp och spis/ugn etc. Det är dock inte tillåtet att laga mat i lokalen, bara att varmålla.

Det går även bra att använda lokalen för konferens om så önskas. Skärm för presentationer finns att nyttja.

Bokning av föreningslokal kan tidigast göras tre månader före önskat hyrestillfället.
Lokalen kostar 350 kr per tillfälle som debiteras via hyresavin. Man lämnar även en kontant deposition till förtroendemannen som återfås vid nyckelöverlämning och kontroll av städning.
Ni har tillgång till lokalen fram till kl. 12:00 efterföljande dag. Detta för att kunna städ, tömma diskmaskinen, slänga skräp etc. i lugn och ro.

Trivsreglerna för föreningslokalen hittar ni här.

Bokning av föreningslokalen sker genom  att skicka e-post till brfskorden.fortroendeman@gmail.com eller boka hos förtroendevald under expeditionstid.

För att öppna dörren till föreningslokalen lånar man en tagg av förtroendevald som man hämtar ut på expeditionen under gällande öppettider, måndagen före hyrestillfället.

Föreningslokal
    Entré, baksidan Kapplandsg. 134.
    Kök
    Kök
    Vy inifrån lokalen mot innergården