Vaktmästare

Vår förening är genom avtal ansluten till Sekant Fastighetsservice AB när det gäller våra fastigheter och trädgårdar samt Sandra Home and Organization när det gäller städservice.

Felanmälan på kontorstid:

Sekant Fastighetsservice AB har hand om det mesta i vår förening när det gäller fastigheterna och trädgårdarna. Kontakta Sekant Fastighetsservice AB i alla ärende som gäller fastigheterna eller trädgårdarna, Sekant informerar medlemmar när det är åtgärder som föreningen ska betala eller om medlem själv ska bekosta. E-post: info@sekant.se Telefon: 040-611 00 84.

Felanmälan på kväll och helger:

HSB Fastighets- och trygghetsjour: Allvarliga och akuta problem kvällar och helger: 010-442 30 00.

Vid livshotande situationer och tillstånd, ring SOS Alarm 112.

Felanmälan städ:

Vi har anlitat Sandra Home & Organization fr.o.m. 2020-05-01. Kontakta dem i alla ärende som rör städ på telefon 072 - 925 11 92 eller sandrahomeorganization@gmail.com