Bredband

Alla våra hushåll är kollektivt anslutna till bredbandstjänst och detta ingår i månadsavgiften.

Antivirus program ingår inte i bredbandstjänsten. Varje användare rekommenderas därför inköp av ett eget antivirusprogram för säkert surfande.

Bredbandsleverantör
Brf Sofieholm har valt Bahnhof som sin leverantör av IT-tjänster i sitt Lan-nät. De har en lång erfarenhet från bredbandsbranschen och det borgar för trygghet.

Detta ger alla medlemmar tillgång till en internettjänst om 1000/1000 Mbit/s med en anslutning som garanterar ett integritetsskydd där man surfar säkert

Bahnhof Bredband erbjuder för en kostnad anslutna medlemmar:

• Bahnhof Safe (Antivirus) ring supporten för tillgång
  • VPN-tjänst för integritetsskyddat surfande, ring supporten för tillgång
  • Router med inbyggd telefonibox för den som också vill ha bredbandstelefoni
  • Prioriterad support tel: 010-510 30 19, vardagar mellan kl. 08-17
  • Support helger mellan kl. 10-14,30 och kvällar kl. 17-19, tel: 010-510 00 00
  • Enkel självadministration via www.bahnhof.se/minasidor
  • Bredbandstelefoni

Tilläggstjänster mot kostnad

Hastigheten anges med ett intervall, där den aktuella hastigheten i de allra flesta fall ligger. Det finns olika faktorer som avgör vilken hastighet du kommer upp till vid varje enskilt tillfälle t.ex. datorkapacitet och att många surfar samtidigt.

Ytterligare information finns på www.bahnhof.se eller kontakta deras kundtjänst på
tel. 010-510 00 00 om ni har några frågor.