Kabel TV-utbud

Alla våra hushåll är anslutna till ett av föreningen valt kabel-TV basutbud och kostnaden ingår i månadsavgiften. Ni hittar kanalplanen som pdf längst ned på sidan.

TV-leverantör
Brf Sfofieholm har valt SydAntenn&Tele AB som Kabel-TV leverantör i fastighetens nät. SydAntenn&Tele AB har ett av Sveriges största TV-utbud.

Det som erbjuds genom föreningen och som ingår i avgiften är ett analogt och digitalt basutbud samt en digitalbox.

För den som vill ha digitalt utbud kan digitalbox erhållas från SydAntenn&Tele AB. Extra digitalbox bekostas av medlem själva.

För mera information om föreningens TV-kabelnät/utbud kontaktas vårt fastighetskontor.

Kanalplan: PDF som bifogats

För information om digitalbox och tillval av ytterligare kanaler kontaktas SydAntenn&Tele AB. Hemsida: www.sydantenn.se