Vi stödjer inte längre, fullt ut, webbläsaren Internet Explorer (version 11 eller tidigare) då detta är en gammal webbläsare som inte längre underhålls av Microsoft och inte fungerar med modernare webbteknik. Därför rekommenderar vi att ni istället använder er av någon av dessa webbläsare: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Apple Safari

Identifiering med Bankid när du ringer till kund- och medlemsservice

03 juli 2023 Sedan slutet av maj kan du som ringer till vår kund- och medlemsservice identifiera dig med Bankid om ärendet kräver behandling av personuppgifter. Detta innebär att ärenden som tidigare tog längre tid att få hjälp med nu kan lösas snabbare.
Kvinna pratar i telefon

Efter införandet av identifiering med Bankid kan kund- och medlemsservice säkerställa din identitet i ärenden som kräver det. I dessa fall blir du uppmanad att starta ditt Bankid och Kundtjänst kan skicka en identifieringsfråga till dig. På så vis blir kontakten med Kundtjänst i samtal som kräver hantering av persouppgifter och personuppgifterna kan hanteras direkt i samtalet. 

VIll du komma i kontakt med kund- och medlemsservice? Ring 046-210 84 00 eller skicka ett mejl till info-skane@hsb.se.