Föreningslokalen

Brf Lyckeby har en föreningslokal på Sjömansvägen 85A, som kan hyras av föreningens medlemmar.

Vill du hyra lokalen skicka ett meddelande till styrelsen.lyckeby@gmail.com

A v g i f t e r

Kostnad Deposition
Fest 500 kr 500 kr
Barnkalas dagtid 200 kr 200 kr
Förening/annat 500 kr 500 kr

Depositionen återfås när städningen av lokalen är kontrollerad och godkänd.

Vid fest på kvällar och helger ska dörrar och fönster stängas senast kl 23.00 och lokalen utrymmas senast 01.30.

OBS! Det är endast tillåtet att använda den stereo som finns i lokalen. Mer detaljerade uthyrningsregler och städanvisningar överlämnas vid lokalbokningen.

Blir inte städningen godkänd gäller följande:

Hyresgästen får möjlighet att städa om en gång. Därefter behålls depositionen och städning beställs från städfirma, som i sin tur skickar faktura till hyresgästen. Hyresgästen godkänner detta förfarande genom sin underskrift på hyreskontraktet.

Saknas något eller är det något som gått sönder, skicka ett meddelande till e-postadressen ovan.