TV & Bredband

Föreningen har avtal med ComHem om leverans av TV och bredband.

TV
ComHem har under 2020 bytt från analoga till enbart digitala kanaler. Grundutbudet kan ses om man har en modern TV med digital mottagare/TV-modul, eller en äldre TV med hjälp av digitalbox. Vill man se fler kanaler än grundutbudet behöver man teckna avtal med ComHem. Mata in din adress på ComHems hemsida så ser du vilka kanaler du har med grundutbudet samt vilka erbjudanden du får genom vårt gruppavtal.

Bredband
Bredband 250/50 (100 - 250 Mbit/s) ingår i månadsavgiften i föreningen, kontakta ComHem om ni saknar modem. De som vill ha ett snabbare bredband kan kontakta ComHem eller gå in på deras websida. Mata in din adress så ser du vilka erbjudanden du får genom vårt gruppavtal.

Från 2020-12-01 har föreningen ingått nytt avtal med 250 Mbit/s till samtliga boende. Kontakta ComHem för att ta del av det nya avtalet och höja din bredbandshastighet, eller för att få rabatt om du har högre hastighet än 250.

Behöver ni support eller vill ändra något i ert abonnemang gå in på www.comhem.se eller ring ComHem på telefonnummer 0775-171720.