På tisdag 23/6 är det dags för kommunen att koppla på sina nya VA-ledningar som förser delar av Volten med vatten. Det gäller gård 3 och 4.
Vänligen se bifogad avisering för tider.
Glad midsommar önskar vi er!
Vänligen förvaltningskontoret