Vicevärd

Föreningens förvaltare heter Chariton Amanatidis. Kontakta honom om du har synpunkter eller frågor som rör fastigheterna, fastighetsskötsel eller föreningen.

Förvaltare (tidigare vicevärd)

Chariton ("Harris") Amanatidis
Telefonnummer: 018-18 01 21 (Obs! Telefontid vardagar 9-15)
Mailadress: Vicevard40@gmail.com

Presentation av förvaltaren:

Mitt namn är Chariton Amanatidis men kallas även för Harris. Jag är utbildad och examinerad civilekonom från Stockholms Universitet (magisterexamen i fek och kandidatexamen i nek), men är även diplomerad fastighetsförvaltare och projektledare inom bygg och fastighet från Newton. Som förvaltare på HSB är mitt mål att försöka förbättra och utveckla rutiner, arbetssätt och interna processer.

I mitt uppdrag som förvaltare arbetar jag på uppdrag av ytterligare tio föreningar, utöver Brf HSB 40 Tiunda.
Föreningarna där jag har uppdrag är både större, medelstora och några mindre föreningar. För dessa föreningar tar jag bland annat emot felanmälningar och samtal från entreprenörer som ska arbeta i föreningen.