Uthyrningsrum

Föreningen har en övernattningslägenhet och ett övernattningsrum som kan hyras av medlemmar, till exempel om man får gäster på besök.
Uthyrningsrummet

Övernattningslägenheten har dubbelsäng, bord, stolar, toalett och dusch. Ett litet kök med kyl, spis, kaffebryggare, micro och enklare köksutrustning finns också.

Övernattningsrummet har sängar för upp till fyra personer, bord och stolar samt ett kylskåp. Övrig köksutrustning saknas. Tillgång till toalett finns i hallen utanför rummet. Dock finns inte dusch.

Kuddar och täcken finns men Lakan, påslakan och örngott måste medtages av hyresgästen.

Rummen disponeras  från 15:00- 12:00 efterföljande dag eller så länge man har bokat lokalen

Bokning sker via vårt bokningssystem. Priser finns på vår bokningssida.

Städning: Bostadsrättsinnehavaren som hyrt rummet ansvarar för att städning görs innan rummet lämnas.

Inspektion: av rummen görs alltid efter varje uthyrning

Felanmälan: Om fel upptäcks så rapporteras detta till styrelsen, antingen direkt eller via bostadsrättsinnehavaren som hyrt rummet.

Foto: Ulrica Holm / Pompadoor.se.

Övernattningslägenhet
    Övernattningslägenhet