Välkommen med din ansökan. På HSB Norr kan vi erbjuda ett stimulerande arbete i en utvecklingsdriven organisation med värderingarna i centrum och fokus på att ständigt utveckla det goda boendet.
Vi har frågat några av våra medarbetare vad de tycker är det bästa med att jobba på HSB Norr.
Anna-Karin, 56 år, Fastighetsskötare
– Det är flexibelt och man får styra dagen till stor del själv. Det finns även en ständig variation - ena dagen kan du skotta snö, andra lägga asfalt och tredje putsa fönster. Kundkontakten har också en jättestor betydelse, där får vi direkta komplimnager och uppskattning som gör att det känns än mer meningsfullt.

Urban, 55 år, Kundansvarig
– Det är den löpande kundkontakten, att få prata och hjälpa kunder till rätt beslut. Varje dag innebär utmaningar för både kunder och mig som är stimulerande. Jag drivs av att lösa saker och drivs av att skapa bra förutsättningar för våra kunder att styra sina bostadsrättsföreningar i rätt riktning.

Miriam, 30 år, Kund- och medlemsrådgivare
– Det finns ingen vanlig dag (skratt). Du vet inte vad som väntar, det beror helt på om du har reception, telefontid eller arbetar administrativt. Vi är spindeln i nätet där samarbetet mellan alla avdelningar har en stor roll i vår vardag. Det är variationen, kundmötena och kollegorna som gör det roligt att komma till jobbet varje dag.

William, 25 år, Redovisningskonsult
– Det är att man får arbeta nära sina kunder och fungera som en stöttepelare för dem i deras ekonomirelaterade frågor. Det är även ständigt utmanande och varierande arbetsuppgifter. Jag känner mig betydelsefull på jobbet varje dag.
