Styrelsen

I BRF Illern finns en styrelse som är vald av föreningens medlemmar vid den årliga föreningsstämman. I styrelsen sitter också en representant från HSB Stockholm. Stadgarna beskriver styrelsens befogenheter och ansvar.

Om det är något du undrar över så kontakta gärna styrelsen. Säkrast är att mejla (styrelsen@brfillern285.se) alternativt sms eller meddelande på styrelsetelefonen (070-213 24 50).

På tavlorna i varje port och i gårdshusen finns information om vilka som ingår i styrelsen samt deras ansvarsområden.

Olof Olsson

Sekreterare och vice ordförande
Lars Dahlgren

Ekonomi
Lars Dahlgren, David Sundgren

Avtal
Bengt Sundqvist

Fastigheter
Erik Backman, Kjell Åkerblom

Erik Backman

Mark & Trädgård
Thomas Macklin, Ingalill Broms, Madeleine Benn

Gemensamhetslokaler
Ingalill Broms, Madeleine Benn

Webbplats och Facebook
David Sundgren, Olof Olsson

HSB representant
Yvonne Borg

BRF Illerns representant i Jarlabergs samfällighets styrelse
Ingalill Broms (ordinarie) och Olof Olsson (suppleant)

Föreningsvald revisor
Bo Waldelus (ordinarie), Hans Peters (suppleant)

Valberedning
Ulf Roos
Per Norling (sammankallande)
Oskar Bjärkeback

Vid föreningens årsstämma väljer medlemmarna en valberedning.

Valberedningens uppgift är att föreslå till stämman vilka ordinarie ledamöter respektive suppleanter som ska ingå i styrelsen. På stämman beslutar sedan medlemmarna vilka som väljs.

Om du är intresserad av att sitta i styrelsen eller har förslag på ledamöter kontakta valberedningen, Ulf Roos 076-586 42 84