Hej alla medlemmar,
Styrelsen sammanträdde den 20 augusti vilket var det första mötet efter sommaren.
Arbetet fortsätter som planerat och inflytt kommer att påbörjas från den 1 oktober. Alla som hade plats innan renoveringen kommer att erbjudas plats men garanteras inte samma plats som tidigare då platserna breddats samt ett nytt numreringssystem införts.
Styrelsen har skickat ut separat information till berörda.
Lokaler
Styrelsen kommer att se över inredning i bastun för att se om något behöver bytas ut samt köpa in en ny madrass till gästlägenheten
Ersättningssystem för portöppning
Nytt ersättningssystem för portöppning är på plats och efter några initiala komplikationer fungerar nu systemet som tänkt. Om någon fortfarande har problem att komma igång med systemet, vänligen kontakta styrelsen.
Nästa styrelsemöte äger rum den 17 september.
Medlemmar är som alltid välkomna att träffa styrelsen för att ställa frågor eller lämna synpunkter innan varje ordinarie styrelsemöte 18.30-19.00.
Finns frågor om något i detta nyhetsbrev eller något annat som har med vår förening att göra så tveka inte att kontakta styrelsen styrelsen@brfsegelflygaren.se
Bästa hälsningar
Styrelsen, Brf Segelflygaren