Ansökan medlemskap Gräslöken Fritid Gym

Som boende i Brf Gräslöken kan du ansöka om medlemskap i Gräslöken Fritid Gym.

För att ansöka om medlemskap fyller du i detta digitala formulär och signerar med Bank-ID: Gå till ansökningsformulär (Ange telefonnumret med riktnummer +46, för att unvika problem med formuläret).

När ansökan är godkänd kommer ditt personliga medlemskort att delas ut till ditt brevinkast.

Kostnad för medlemskap i Gräslöken Fritid Gym är 65 kronor per månad och debiteras godkännande bostadsrättshavare via avgiftsavi för bostadsrätten. En engångskostnad på 175 kr debiteras också för varje nytt medlemskort.

Uppsägning av medlemskap

Önskar du avsluta ditt medlemskap i Gräslöken Fritid Gym lämnar du tillbaka gymkortet i föreningens brevlåda på Kamomillgatan 34. Skriv dina kontaktuppgifter, datum då kortet lämnas in samt en notis om att du vill avsluta medlemskapet.