Föreningsexpedition

Brf Linjalens föreningsexpedition finns på Västra Stillestorpsgatan 21, en trappa upp (plan G).

Expeditionen är öppen den första helgfria måndagen i månaden kl. 17.00-19.00 (bortsett från helg- och sommarstängda veckor).

Under öppethållandet finns föreningens förtroendeman och en styrelsemedlem på plats för att hjälpa till med exempelvis nyckelutlämning och svara på korta frågor.

På expeditionen kan boende i föreningen även hämta:
- vändbara grönröda postboxskyltar med texten "Reklam tack"/"Ej reklam tack"
- röda postboxskyltar med texten "Nej tack till både gratistidningar och reklam"

För snabbast möjliga kontakt med föreningens förtroendeman och styrelse - mejla expeditionen/styrelsen, eller ring 031-51 67 05 under expeditionens öppettid.

Vid mycket brådskande ärenden kan telefonsvararmeddelande lämnas på mobilnr 0703-22 85 53.

Vad gör brf Linjalens förtroendeman?
Föreningens förtroendeman finns alltid på plats när föreningsexpeditionen är öppen. Förtroendemannen är anställd av föreningen för att sköta praktiska ärenden som exempelvis fakturahantering, nyckelutlämning och information till nyinflyttade. Föreningens förtroendeman är även spindeln i nätet avseende kontakt med fastighetsskötare, lokalvårdare, förvaltare, styrelse och fritidskommitté