Medlemsgruppens årsmöte 2024

Måndagen den 25 mars kallar vi medlemsgruppen till 2024 års stämma. Stämman hålls på HSB Kristinehamns kontor.

Vem ingår i medlemsgruppen?

Medlemmar i HSB Kristinehamn som inte innehar bostadsrättslägenhet i HSB bostadsrättsförening hör till medlemsgruppen.

Vad händer på årsmötet?

Medlemsgruppen väljer en fullmäktig och en suppleant för varje påbörjat grundtal medlemmar. Medlemsantalet bestäms den 31 december året före valet av fullmäktige. Val sker årligen. Fullmäktige och suppleant kan väljas om.

Hur anmäler jag mig?

Du som tillhör medlemsgruppen och vill delta på medlemsgruppens årsmöte anmäler dig genom att klicka på nedanstående länk.

Anmälan till medlemsgruppens årsmöte 2024

Klicka här för att se kallelse och dagordning