Du som har planerat att besöka oss är varmt välkommen att ringa eller mejla istället. Du kan också få svar på många frågor i vår FAQ på hsb.se. Har du ett bokat möte med någon av våra kollegor under denna period kommer du att bli kontaktad.
Våra fastighetsskötare hanterar felanmälan som vanligt, under förutsättning att samtliga i hushållet är symtomfria. Skulle du ha en bokad tid för åtgärd, men att du eller någon annan i hushållet får symtom måste du höra av dig till oss snarast för att boka om tiden. Vår personal har rätt att neka att komma hem till personer som ej är symtomfria.
Pandemiläget, med högre frånvaro som följd, innebär dessvärre även något längre återkoppling och hantering av inkomna ärenden till oss på HSB Skåne. Vi tackar för din förståelse för detta och försöker att lösa ärenden som inkommer så snart som möjligt.
Du hittar alltid aktuella öppettider för HSB Skånes kontor på hsb.se/skane/kontakt. Öppettiderna kan förändras med kort varsel med anledning av nuvarande pandemiläge.